Data-gedreven adverteren
Mediahuis is een organisatie in een dynamische media markt in volle verandering. Meer digitalisering & de continue focus om relevante content te brengen (voor lezers & adverteerers) maakt het gebruik van data & intelligentie cruciaal. element61 heeft Mediahuis begeleidt in het volledige data-traject rond data-gedreven adverteren. De doelstelling lag om Mediahuis een innovatieve speler te maken die flexibel zijn data kan inzetten in real-time adverteren; dit omvatte o.a. een moderne advertising architectuur met DMP technologie (Data Management Technologie) en Big Data & analytische technologie maar ook begeleiding naar data-gedreven denken m.b.t. product-ontwikkeling, verkopen, campagne-rapportering richting adverteerders, enz.
Customer
Onderwerpen
Related Technologies
Related Competences
- Advanced Analytics in Supply Chain
- Airflow
- Azure Cosmos DB
- Azure Data Lake
- Azure DevOps Training
- Azure Machine Learning
- Azure fundamentals for Data professionals
- BI on Databricks
- Big Data Architectuur
- Building your Data Platform
- Business Analytics Training
- Data Driven Marketing
- Data Science
- Data Science Proof Of Concept
- Data Strategie
- Infrastructure-as-code
- Microsoft Azure Batch
- Microsoft Azure Blob Storage
- Microsoft Azure Databricks
- Microsoft Azure Functions
- Microsoft Azure Stream Analytics
- Microsoft Business Intelligence & Analytics
- Modern Data Platform
- Predictive Maintenance
- SQL Server 2016 Integration Services
- Vendor selectie