Bart Van Der Vurst

tot
tot nu
mandagen

Partner Analytics

Bart is Partner en leidt het Data Science & Strategy-team. Zijn focusgebied is om organisaties te begeleiden bij het vertalen van hun ambities en uitdagingen naar werkende technische data & AI oplossingen. In een wereld die wordt gedreven door technologie, stelt zijn achtergrond hem in staat om als vertaler op te treden voor klanten en een pad te kaderen naar data-gedreven werken.
 
Bart studeerde af als Master in Business Engineering met een specialisatie in Marketing Advanced Analytics in 2013. Hij begon zijn professionele carrière als consultant bij McKinsey & Company en verhuisde 2 jaar later naar Parijs om te werken bij Jumia (NYSE) als eerst hoofd van het Marketing Intelligence team en later het volledige Data & Intelligence-team - 15 man sterk. Bar heeft hands-on kennis van data & AI platformen en toepassingen.
 
In zijn huidige Director functie combineert Bart een sterke bedrijfservaring met sterke technische vaardigheden. Hij werkt samen met IT-directeur, BI-managers en C-level management om de huidige uitdagingen en ambities te verduidelijken en helpt bij het definiëren van een roadmap-traject voor organisaties om Data & AI-kansen te omarmen.
 
In zijn vrije tijd gaat Bart lopen en fietsen. Hij houdt van koken en vindt zijn energie in tijd doorbrengen met vrienden en familie. Bart houdt van bordspellen en is gepassioneerd door Italië en zijn rode wijn.