U bent hier

CRM 2.0: Van prospect interactie tot klanten inzicht via Business Intelligence

CRM 2.0: Van prospect interactie tot klanten inzicht via Business Intelligence

CRM 2.0: Van prospect interactie tot klanten inzicht via Business Intelligence

CRM 2.0: Van prospect interactie tot klanten inzicht via Business Intelligence


CRM 2.0 - Van Prospect Interactie tot 360° klanteninzicht

Visie op geïntegreerde CRM: Marketing Automation, ERP, BI


CRM 2.0: Van prospect interactie tot klanten inzicht via Business Intelligence


Seminarie CRM 2.0

De recente technologische ontwikkelingen (Cloud Computing, Mobility, Social Media) zorgen voor een ommekeer in de manier waarop bedrijven aan Sales & Marketing doen.

CRM speelt hierin een cruciale rol. Evenals de integratie van CRM met uw andere bedrijfsprocessen. Dit seminarie heeft tot doel u een inzicht te geven in wat de nieuwste cloud technologie voor uw bedrijf kan betekenen:

- Visie op een geïntegreerde CRM binnen uw onderneming

- Hoe zal Marketing Automation ook uw bedrijf veranderen

- Plug & Play integratie tussen CRM en ERP

- CRM & Business Intelligence: unlock your data


We ontvangen u in het prachtige seminariecentrum Nieuwgoed te Gent (Zwijnaarde). De workshop duurt tot 17h waarna u hartelijk welkom bent op een afsluitende receptie.

Vrijdag 7 december 2012, 13.30 h tot 17.00 h

 


 

Agenda


13:30h Welkom
14:00h CRM & Marketing Automation
14:50h CRM & ERP Integration
15:40h CRM & Business Intelligence
16:30h Q & A
17:00h Receptie & Netwerking

Speakers


Jan Vander Burght
IBM, Salesleader Benelux Mid-Market

Tom Symoens
Managing Director The CRM Warehouse

Stephan Engelen
Managing Partner C3Wave

Stijn Vermeulen
Managing Director element61