Elke Weyts

tot
tot nu
mandagen

Customer Experience Manager

Elke heeft intussen meer dan 26 jaar ervaring in Marketing, waarvan het grootste deel in de ICT sector. De laatste 5 jaar voor het vervoegen van element61 werkte Elke bij SAS Institute, een toonaangevende Analytics software vendor.

Elke begon haar carrière als Marcom Manager bij Azlan - Tech Data. Ze was verantwoordelijk voor interne en externe communicatie, het coördineren en uitvoeren van marketingacties met partners als Cisco, Nortel en Citrix.

Midden 2006 vervoegde Elke Telenet als B2B Marketing Coördinator Mobile. Ze ontwikkelde marketingactiviteiten om de evolutie van een vast naar mobiele speler op de markt te ondersteunen via het draadloze netwerk: Hotspot, Homespot en Wi-Free. Na 7 jaar stapte Elke over naar de B2C-afdeling waar ze above en below marketingcampagnes ondersteunde en projecten leidde zoals Work in the Park in samenwerking met Microsoft.

In 2016 vervoegde Elke SAS Institute als Marketing Specialist. In deze rol was zij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van het manufacturing-, retail- en customer intelligence-marketingprogramma voor de Benelux. 

Elke studeerde af als Industrieel Ingenieur Elektronica optie automatisering (Katholieke Industriële Hogeschool Antwerpen, nu Karel de Grote-Hogeschool). Ze behaalde ook een Postgraduaat, Bedrijfseconomie (Katholieke Universiteit Leuven).

In januari 2022 werd Elke Marketing Manager bij element61. Ze combineert haar technische achtergrond met haar ruime ervaring in marketingcommunicatie en sterke projectmanagement vaardigheden.