U bent hier

Enterprise-wide Business Intelligence

De business gebruikers van TUI Jetair liepen regelmatig aan tegen de limieten van de bestaande BI omgeving. Daarom werd gevraagd aan element61 om een gedetailleerde BI Roadmap op te stellen en naar aanleiding daarvan werd beslist om een volledig nieuwe, geïntegreerde, bedrijfsbrede BI omgeving uit te bouwen. Dit ambitieus BI programma werd opgedeeld in een aantal geprioritiseerde iteraties.

De eerste iteratie betreft het opzetten van standaardrapportering en analyses voor de retailpoot Jetaircenter. De volgende iteratie betreft het maken van een zogenaamde "single view of the customer" overheen alle merken en kanalen. Dit inclusief een geïntegreerde rapportering- en analyse-omgeving die TUI een 360° zicht geeft op de klanten en hun transacties. Deze kritische data zal input zijn voor de toekomstige commerciële en marketingstrategie van TUI Belgium.

element61 was verantwoordelijk voor de definitie van de behoeften, software selectie, design van de architectuur, ontwikkeling van BI en implementatie van data kwaliteit.

Customer

Related Technologies